Ris / ros
Vi setter pris på all tilbakemelding fra kundene, og jobber alltid med å bli bedre.
Husk å oppgi turens dato, klokkeslett og løyvenummer (taklampenr) for raskere saksbehandling. Denne informasjonen finner du på kvitteringen din. Så snart vi mottar din e-post vil du få et saksnummer i retur og vår saksbehandler tar kontakt med deg.
Mangler du kvittering fra drosjeturen?
Dersom turen er betalt med kort, anbefaler vi å laste ned appen vår Taxifix. Her kan du legge inn kortinformasjon og få en oversikt over alle kvitteringer på turer som allerede er kjørt.
Leie minibuss/buss
Ta kontakt med Rogaland Taxi på telefon eller e-post:
Hittegods
Har du glemt noe i drosjen?
Hvis dette er funnet av sjåfør, vil sjåfør forsøke å kontakte deg for å avtale levering av eiendeler.
Hvis sjåfør ikke får kontakt med deg, vil dette bli levert inn til Stavanger Taxi.
Stavanger Taxi oppbevarer hittegods i 3 måneder.
Kjenner du løyvenummeret på drosjen du har kjørt med, kan vi formidle kontakt direkte med sjåføren.
Kontakt oss via kontaktskjema for spørsmål om gjenglemte eiendeler.